hana i piotr

czwartek, 1 października 2015

Ogłoszenie

Witajcie,

w związku z gwałtownym spadkiem zainteresowania  postanowiłam zawiesic opowiadanie pt. "To uczucie". Jak sama zauważyłam, ogólne zainteresowanie i boom na Hanę i Piotra minął wraz z ich zniknięciem w serialu. Trochę szkoda, bo zdawało mi się, że prawdziwi fani są zawsze, do końca i jeszcze później, no ale to już indywidualna kwestia. Mam nadzieję, że nie zapomnimy o nich, a twórcy Na dobre jeszcze nas mile zaskoczą ;)

Wiernych czytelników, którzy tu wciąż zaglądają (widzę to po wyświetleniach strony, a niestety nie po komentarzach ;c ) pragnę bardzo przeprosić. Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to nie fair w stosunku do Was. Ja też nie lubię niedokończonych spraw, dlatego też nie kończę go definitywnie. A jedynie chwilowo zawieszam. Byc może wrócę... Czas pokaże ;-)

Trzymajcie się!

Z poważaniem
aLex. 

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje opowiadanie! <3 błagam nie koncz i tym bardziej nie usuwaj bloga ;( :D <3 czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze nie opuszczaj nas. Zawsze tu zagladam i czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz dla nas, dla wiernych czytelników, proszę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no..... nie!! Nie opuszczaj nas!! Wiele osób to czyta i komentuje.... :,( :\

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedz, że będę czekać... .
    Przyznaję, że to odpowiadanie nie było moim ulubionym twoim opowiadaniem, chociaż na początku zapowiadało się inaczej. Myślę, że trzeba popełnić różnorodne teksty, bo różnorodność nas czegoś uczy.
    Trzymam kciuki.
    Daj przykład innym, że można pisać o bohaterach, których nie ma juz w serialu.
    Pozdrawiam i ściskam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziemy czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz nadal, a zobaczysz, że i czytelnicy i komentujący sami się znajdą. :)
    http://opowiadanianadobreinazle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Alex! Szkoda bardzo przerwy w Twoim opowiadaniu! Ale mam nadzieję, że jeszcze coś dodasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieopatrznie pomyślałam 'i kto to mówi' :D ale weszłam na Twojego bloga i tak się ucieszyłam!!

      Co do opowiadania.. wiem, że za długo to już trwa, postaram się wrócic.. niebawem ;)

      stay tunned.

      Usuń